Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy.
W związku z rozwojem firmy i marki poszukujemy osoby na stanowisko
Specjalisty ds. Sprzedaży
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska:
- praca stacjonarna polegająca na kompleksowej obsłudze klienta zagranicznego oraz krajowego, w tym przygotowywanie ofert handlowych, przyjmowanie i koordynowanie zamówień, oraz odpowiadanie na inne zapytania klientów
- utrzymywanie stałej komunikacji z klientem w procesie przygotowywania ofert i realizacji zamówień
- bieżący kontakt z innymi działami firmy dla realizacji powierzonych zadań
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego i/ lub j. angielskiego (w mowie i piśmie)
- zdolność szybkiego kojarzenia faktów i podejmowania decyzji
- komunikatywność, umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem i wychodzenie naprzeciw jego oczekiwaniom
- inicjatywa, samodzielność, rzetelność i systematyczność, sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu obowiązków
- doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży, eksportu lub obsługi klienta
- mile widzialne doświadczanie w branży meblarskiej
- prawo jazdy kat. B – czynne
Oferujemy:
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z 25 letnim międzynarodowym doświadczeniem
- pracę w innowacyjnej firmie oraz wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up)
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników
- samodzielność w realizacji zadań
- możliwość rozwoju zawodowego oraz poszerzanie wiedzy i umiejętności poprzez udział w szkoleniach i realizowanych projektach
Osoby zainteresowane bardzo proszę o przesłanie CV i listu motywacyjnego, w terminie 14 dni od ukazania się ogłoszenia.