Opis stanowiska pracy
- Wsparcie działu sprzedaży
- Telefoniczny kontakt z klientami
- Systematyczne raportowanie działań
Oferujemy:
- Dużą samodzielność w pracy
- Możliwość rozwoju
- Szkolenia produktowe oraz ogólnorozwojowe
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy
- Pracę na cały etat z możliwością dopasowania do potrzeb pracownika
Wymagania
- Doświadczenie w telemarketingu
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Samodzielność i konsekwencja w działaniu
- Umiejętność pozyskiwania nowych klientów
- Wysoka kultura osobista
- Mile widziane doświadczenie w branży IT
- Status studenta mile widziany
Prezentacja firmy
Netz Sp. z o.o. zajmuje się profesjonalną obsługą informatyczną firm i i...
Netz Sp. z o.o. zajmuje się profesjonalną obsługą informatyczną firm i instytucji, dostarczając zaawansowane i nowoczesne rozwiązania.
Outsourcing IT, helpdesk, bezpieczeństwo, dostawa, konfiguracja i serwis sprzętu oraz oprogramowania, doradztwo. Firmę tworzy zespół doświadczonych specjalistów IT z fachową wiedzą i bogatym doświadczeniem zdobytym przez kilkanaście lat praktyki i szkoleń. Netz współpracuje z najlepszymi: Lenovo, Microsoft, Dell, IBM, HP i inni.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 29/03/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Inne