Opis stanowiska pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna w szczególności za:
• Przygotowywanie ofert, obsługa mailowa i telefoniczna klientów
• Sprzedaż asortymentu związanego z branżą PPOŻ i BHP - drzwi przeciwpożarowych, klap dymowych, materiałów ppoż. w budownictwie, sprzętu gaśniczego, automatyki ppoż, oznakowań ppoż itp.
• Przygotowanie zamówień, koordynacja dostaw towarów do klientów
• Pomoc przy wdrożeniach systemowych i produktowych, akcjach marketingowych oraz rozwoju firmy
• Wykształcenie techniczne - zainteresowania techniczne,
• Doświadczenie w sprzedaży stacjonarnej i internetowej,
• Bardzo dobrej organizacja pracy,
• Dobrych umiejętności komunikacyjnych, predyspozycji do pracy w grupie,
• Umiejętność obsługi sklepów internetowych, Allegro itp.
• Wysokiej kultury osobistej, życzliwości, Inicjatywy i zaangażowania,
• Dodatkową dużą zaletą będzie znajomość programów graficznych, umiejętność tworzenia akcji marketingowych oraz kreatywność
POL-POŻ KOŁTON SP JAWNA jest firmą rodzinną działającą głównie na... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.