INTERIMAX POLSKA Sp. Z o.o. S.K.A. jest nowoczesną agencją rekrutacyjną, realizującą projekty dla polskich i zagranicznych przedsiębiorstw. Jeżeli poszukujesz nowych wyzwań i możliwości pracy - nasza oferta jest dla Ciebie!
AKTUALNIE DO NASZEGO ODDZIAŁU W GDAŃSKU POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR
Nr ref.: SSU/GDA/01/2015
miejsce pracy: Gdańsk woj. pomorskie
Zakres obowiązków:
• Sprzedaż usług HR w województwach: pomorskim, zachodniopomorskim, kujawsko-pomorskim
• Telefoniczne umawianie spotkań biznesowych z nowymi klientami
• Analiza rynku pod kątem potencjalnych klientów
• Wykonywanie połączeń telefonicznych, prowadzenie rozmów biznesowych
• Definiowanie potrzeb klienta
• Aktywna promocja firmy
• Bieżące wsparcie działu rekrutacji
• Docelowo spotkania z Klientami
Oferta:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próbnym
• Szkolenia, umożliwiające stałe podnoszenie kwalifikacji i rozwój kompetencji
• Samodzielne stanowisko pracy
• Przyjazna atmosfera pracy oraz komfortowe warunki pracy
• Możliwość awansu wewnętrznego
• Możliwość pracy w niepełnym wymiarze - elastyczne godziny pracy
• Mile widziane doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku w APT
• Nastawienie na realizację celów
• Zainteresowania obszarem sprzedaży w branży HR
• Umiejętności negocjacyjne
• Doskonała umiejętność poruszania się w Internecie
• Bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office
• Komunikatywność
• Samodzielność
• Odpowiedzialność
• Odporność na stres
• Energiczność
• Dobra dykcja
• Gotowość do nauki
• Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów biznesowych
• Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności
• Mile widziane prawo jazdy Kat B
INTERIMAX jest nowoczesną agencją pracy tymczasowej i agencją pośrednict... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.