Opis stanowiska pracy
Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało:
- prowadzenie telefonicznej sprzedaży szkoleń i konferencji do istniejącej bazy klientów
- utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi klientami
- analizę potrzeb szkoleniowych u obecnych i nowych klientów
- raportowanie danych oraz wyników
Wymagania
Od kandydatów oczekujemy:
- swobody w prowadzeniu rozmów telefonicznych
- dobrej dykcji
- umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,
- znajomość technik sprzedaży oraz negocjacji
- samodzielność, systematyczność i umiejętność organizacji pracy
- doświadczenie na stanowisku związanym ze sprzedażą lub obsługą klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- wysokie wynagrodzenie podstawowe oraz premie
- kreatywne i ciekawe projekty
- dobrą atmosferę w pracy
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach kompetencyjnych oraz rozwojowych
- jasno zdefiniowaną ścieżkę rozwoju
Prezentacja firmy
Najprostszą drogą do osiągnięcia sukcesu w biznesie jest otaczanie się l...
Najprostszą drogą do osiągnięcia sukcesu w biznesie jest otaczanie się ludźmi z energią i wyobraźnią.
Jesteśmy zespołem kreatywnym, zaangażowanym i konsekwentnym. Wspieramy naszych Klientów w realizacji ich biznesowych i życiowych celów.
Od przyszłych współpracowników wymagamy czegoś więcej niż wykształcenia, poszukujemy ludzi którzy zmieniają normy i przekraczają własne strefy komfortu. Jeżeli jesteś ambitny, chcesz się rozwijać, lubisz wyzwania, potrafisz pracować w grupie dołącz do zespołu Langas Group.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/12/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Wynagrodzenie
- 3 000PLN - 7 000PLN / Monthly (Brutto)
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta