Opis stanowiska pracy

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie działań mających na celu sprzedaż gruntów komercyjnych na terenie Aglomeracji Śląskiej.

Wymagania

• wykształcenie wyższe ekonomiczne
• co najmniej kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży lub w pośrednictwie
• wiedza z zakresu Nieruchomości
• dobra znajomość rynku nieruchomości komercyjnych w Aglomeracji Śląskiej będzie dodatkowym atutem
• znajomość zagadnień prawnych dotyczących nieruchomości (przygotowanie umów notarialnych, księgi wieczyste itp.) będzie dodatkowym atutem
• doświadczenie w sprzedaży nieruchomości komercyjnych w tym gruntowych będzie dodatkowym atutem
• zaangażowanie oraz nastawienie na osiąganie wyników
• łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych
• umiejętność wyszukania i dotarcia do potencjalnych klientów
• komunikatywna znajomość języka angielskiego
• czynne prawo jazdy kat B
• wysoka kultura osobista, komunikatywność

Oferujemy:
• ciekawą pracę w rozwijającej się firmie
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy
• możliwość rozwoju zawodowego
• stabilność zatrudnienia
• atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej oraz prowizji

Prezentacja firmy

Metropolis S.A. - profesjonalny doradca w zakresie kupna, sprzedaży oraz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
27/12/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Nieruchomości - pośrednictwo, wycena

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi