Specjalista ds. Sprzedaży i Utrzymania Klientów B2B
Warszawa Specjalista ds. Sprzedaży i Utrzymania Klientów B2B
Warszawa
NR REF.: 1077258
Dla naszego Klienta, lidera i innowatora rozwiązań w obszarze wsparcia rekrutacyjnego, kilkukrotnego laureata plebiscytu „Najlepszy Pracodawca”, poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży i Utrzymania Klientów B2B.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za obsługę oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami biznesowymi. Będzie pracować z klientami już pozyskanymi i będącymi w portfelu organizacji. Jej głównym zadaniem będzie utrzymywanie i rozwijanie relacji ze stałymi klientami – obsługa posprzedażowa, dosprzedaż etc. Ponadto, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za edukowanie rynku z zakresu nowoczesnych systemów wspierających procesy rekrutacyjne.
Idealny kandydat powinien posiadać ok. 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze posprzedażowej klientów korporacyjnych (B2B). Bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży do działów HR.Poszukujemy osób potrafiących budować i utrzymywać długofalowe relacje z Klientami, którzy lubią bieżący kontakt i współpracę z Klientami.
Nasz Klient oferuje możliwość stabilnego zatrudnienia po okresie próbnym, wynagrodzenie podstawowe + system premiowy, jak również bogaty pakiet socjalny.
Warszawa
NR REF.: 1077258
Dla naszego Klienta, lidera i innowatora rozwiązań w obszarze wsparcia rekrutacyjnego, kilkukrotnego laureata plebiscytu „Najlepszy Pracodawca”, poszukujemy osób na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży i Utrzymania Klientów B2B.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiadać za obsługę oraz utrzymywanie stałego kontaktu z Klientami biznesowymi. Będzie pracować z klientami już pozyskanymi i będącymi w portfelu organizacji. Jej głównym zadaniem będzie utrzymywanie i rozwijanie relacji ze stałymi klientami – obsługa posprzedażowa, dosprzedaż etc. Ponadto, osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za edukowanie rynku z zakresu nowoczesnych systemów wspierających procesy rekrutacyjne.
Idealny kandydat powinien posiadać ok. 2-3 letnie doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze posprzedażowej klientów korporacyjnych (B2B). Bardzo dużym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży do działów HR.Poszukujemy osób potrafiących budować i utrzymywać długofalowe relacje z Klientami, którzy lubią bieżący kontakt i współpracę z Klientami.
Nasz Klient oferuje możliwość stabilnego zatrudnienia po okresie próbnym, wynagrodzenie podstawowe + system premiowy, jak również bogaty pakiet socjalny.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.