#

Specjalista ds. Sprzedaży i Utrzymania Klienta

PRO-Search

Rzeszów, podkarpackie

Opis stanowiska pracy

Obowiązki:

• Realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych i utrzymaniowych

• Kontakt z potencjalnymi i obecnymi Klientami Spółki w kanale telefonicznym oraz innych kanałach zdalnych

• Realizacja procesu sprzedaży, umawianie spotkań, badanie opinii Klientów

 

Wymagania:

• Min. rok doświadczenia w obszarze sprzedaży i obsłudze Klienta (preferowane doświadczenie w telefonicznej sprzedaży/obsłudze klienta w branży finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej)

• Doskonałe umiejętności komunikacyjne (umiejętność budowania relacji z Klientem przez telefon)

• Dobra znajomość obsługi komputera (Word, Excel)

• Mile widziane doświadczenie w obsłudze aplikacji wspomagających bieżącą pracę z danymi klienckimi (CRM)

• Szybkie przyswajanie wiedzy

• Zaangażowanie i entuzjazm

• Otwartość na zdobywanie nowych doświadczeń i umiejętność dzielenia się wiedzą z innymi

 

Oferujemy:

• Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji rynkowej, cechującej się wysokim poziomem innowacji, działającej w oparciu o najnowocześniejsze technologie

• Możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez kursy specjalistyczne

• Pakiet świadczeń socjalnych oraz pakiet medyczny

• Atrakcyjne wynagrodzenie

• Dostęp do szkoleń, zaawansowanych technologii i nowoczesnych procesów pracy

• Niezbędne narzędzia pracy

Prezentacja firmy

Jesteśmy niezależnym ekspertem w takich dziedzinach jak wyszukiwanie, re... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
22/03/2018
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Obsługa klienta, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi