Zakres obowiązków:
- twórcze rozwijanie aktualnych koncepcji imprez wystawienniczo-konferencyjnych oraz proponowanie nowych tematów
- definiowanie kluczowych podmiotów niezbędnych do powodzenia realizowanych projektów
- pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny oraz spotkania bezpośrednie
- realizacja parametrów finansowych imprez
- koordynacja projektów od etapu koncepcji aż po ostateczne rozliczenie
- ścisła współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie sprzedaży B2B i/lub realizacji projektów
- umiejętność nawiązywania relacji biznesowych
- orientacja na cel
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- proaktywność i nastawienie na rozwiązania
- praktyczna znajomość co najmniej jednego języka obcego
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w branży MICE będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- pracę pozbawioną monotonii
- znaczący wpływ na kształt realizowanych przedsięwzięć
- uczciwe i przyjazne zasady współpracy pozostawiające przestrzeń na realizację własnych pasji i zainteresowań
- możliwość nawiązania interesujących kontaktów i uczestnictwa w ciekawych wydarzeniach
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o aplikowanie z informacją o sobie oraz danymi kontaktowymi
Nadsyłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty. Prosimy o umieszczenie na aplikacji klauzuli: ”Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacyjnego w okresie roku od daty aplikacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r.o ochronie danych osobowych.Dz.U.1997rnr 133 pozycja 883 z późn.zm.)
Targi Lublin S.A. to jedyne centrum konferencyjno–wystawiennicze ... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.