Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta z jęz. litewskim (jęz. litewski / lietuviu kabla / Lit
Miejsce pracy: WarszawaOpis stanowiska:
- kontakt z klientami indywidualnymi z rynku litewskiego
- obsługa połączeń przychodzących i wychodzących
- analiza potrzeb i oczekiwań rozmówców
- pełnienie roli doradcy w kwestii dopasowania oferty do potrzeb klientów
- dbanie o pozytywne relacje z klientami
- kształtowanie dobrego wizerunku firmy
- administracja wewnętrznym systemem zamówień
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka litewskiego ( preferowany poziom C1/C2)
- doświadczenie w sprzedaży / obsłudze klienta / infolinii będzie atutem
- pozytywne nastawienie do sprzedaży telefonicznej i kontaktu z klientami
- wysoka kultura osobista oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne
- odpowiedzialność, nastawienie na rozwój i zdobywanie nowych umiejętności
- entuzjazm, odpowiedzialne nastawienie do pracy oraz poczucie humoru
Oferujemy:
- stabilną pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie (stałe + prowizyjne)
- elastyczny czas pracy (możliwość dopasowania godzin pracy do własnych potrzeb i preferencji; możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin)
- docenianie ponadprzeciętnych wyników poprzez przejrzysty i atrakcyjny system premiowy
- kafeteryjny pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport)
- rozbudowany system szkoleń
- możliwość rozwoju w dynamicznym środowisku biznesowym oraz przejrzystą ścieżkę kariery
- pracę w nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy
- wielokulturowe środowisko pracy
- przyjazną atmosferę pracy i niestandardowe formy relaksu dla naszych współpracowników