#

Specjalista ds. sprzedaży i marketingu

KORBANK S.A.

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

KORBANK S.A. jest jednym z największych operatorów usług telekomuniukacyjnych na Dolnym Śląsku z ponad 20-letnim doświadczeniem. Firma specjalizuje się w świadczeniu kompleksowych usług zarówno dla klientów indywidualnych jak i dla biznesu. Światłowodowy internet, telefonia Voip czy cyfrowa telewizja nowej generacji HD to tylko niektóre z propozycji proponowanych przez operatora. Znana z innowacyjnych rozwiązań firma jest twórcą pierwszego na świecie, opartego o system Android dekodera STB z wejściem światłowodowym oraz pierwszego w Polsce systemu IPTV opartego o protokół unicast. Do nowo powstałego Działu Smart Contact Center poszukujemy pracowników na stanowisko: Specjalista ds. sprzedaży i marketingu. Do głównych zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć przedłużanie umów (aneksowanie) i dosprzedaż usług Klientom, którym firma Korbank świadczy już usługi ( m.in. internet, telefon, telewizja HD).

Zakres obowiązków:

Telefoniczny kontakt z Klientem w celu przedłużenia umowy i/lub dosprzedaży usług,
Kontakt z Klientem za pomocą dostępnych aplikacji, chatów, social media, maili itd. w ramach posprzedażowej obsługi Klienta i pozyskania aneksu,
Prowadzenie kampanii marketingowych celem zwiększenia ilości aneksów na danym obszarze,
Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu CRM,
Badanie potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie wyboru produktu.

Oferujemy:

Pracę w centrum Wrocławia - blisko rynku,
Możliwość elastycznego łączenia pracy ze studiami - grafik układasz z managerem,
Po okresie próbnym umowa o pracę + system prowizyjny oparty na ilości aneksów,
Niekorporacyjna atmosfera i ciekawi ludzie,
Solidne usługi i innowacyjne produkty – możliwość pozyskania aneksów bardzo szybko,
Gotowe bazy danych i istniejący Klienci,
Dofinansowanie do karty MultiSport.

Czekamy na CV wraz z listem motywacyjnym oraz klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)

Wymagania

Wymagania:

Dyspozycyjność min. 30 godzin tygodniowo,
Kreatywność i komunikatywność,
Wysoka kultura osobista i umiejętności interpersonalne,
Elokwencja, dobra dykcja i miły głos,
Mile widziane: doświadczenie w doradztwie telefonicznym / sprzedaży.

Prezentacja firmy

Dostawca internetu telewizji i telefonii. Twórca pierwszych w Pol... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
23/04/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
3
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Bez wykształcenia
Wynagrodzenie
1 850PLN - 2 500PLN / Monthly (Brutto)
Premie, dodatki:
500-1500
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi