Opis stanowiska pracy
W związku z realizacją długofalowej strategii firmy opartej na rozwoju usług transportowych dla klientów - poszukujemy doświadczonych kandydatek i kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży
Zadania do realizacji na powyższym stanowisku:
- realizacja założonych planów sprzedażowych w zakresie usług transportowych w dedykowanym regionie;
- rozwijanie kontaktów handlowych i budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi partnerami;
- organizacja i prowadzenie spotkań z klientami w celu nawiązania współpracy;
- monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji;
- współpraca z działami operacyjnymi w celu zapewnienia należytej obsługi nowopozyskanych klientów.
Wymagania
- doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług transportowych (WARUNEK KONIECZNY);
- bardzo dobra znajomość branży TSL oraz aktualnych trendów na rynku;
- orientacja na cel oraz determinacja w osiąganiu wysokich wyników sprzedażowych;
- wysoko rozwinięte umiejętności handlowe;
- czynne prawo jazdy kat. B (praca w terenie).
Prezentacja firmy
FM Logistic rozpoczęło swoją działalność w Polsce, w 1995 roku, budując ...
FM Logistic rozpoczęło swoją działalność w Polsce, w 1995 roku, budując pierwszą platformę w Mszczonowie, gdzie do dzisiaj mieści się główna siedziba firmy.
Obecnie do dyspozycji naszych klientów mamy siedem centrów logistycznych, znajdujących się w Mszczonowie, Błoniu, Pruszkowie, Tomaszowie Mazowieckim, Wolbórzu, Woli Bykowskiej, Jarostach i Olszowej.
Jako wiodący operator logistyczny oferujemy optymalne rozwiązania, precyzyjnie dopasowane do oczekiwań rynku i Klientów z wielu sektorów.
Klienci FM Logistic to sieci handlowe oraz czołowi krajowi i międzynarodowi producenci artykułów spożywczych, kosmetycznych, medycznych i farmaceutycznych, codziennego użytku, środków czystości, sprzętu high-tech i motoryzacyjnego.
Obecnie nasza firma zatrudnia w Polsce blisko 2.700 osób, co czyni nas jednym z największych pracodawców w sektorze TSL. Do dyspozycji Klientów mamy w sumie ponad 0,5 miliona m2 powierzchni magazynowych i produkcyjnych. Jesteśmy także jednym z najważniejszych graczy na rynku transportu i dystrybucyji, posiadając do dyspozycji flotę liczącą ponad 2200 pojazdów, poruszających sie na trasach krajowych i międzynarodowych.
Dbając o najwyższą jakość usług spełniamy najwyższe standardy dla realizowanych projektów logistycznych. Dlatego też firma FM Logistic w Polsce uzyskała takie certyfikaty jak: ISO 9001:2008, ISO 22000:2005 i ISO 14001:2004. Wszystkie nasze usługi realizowane są zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i regulacjami z zakresu przepisów ADR, farmaceutycznych, jak również środowiskowych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/07/2014
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Liczba wakatów:
- 2
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Transport / Spedycja / Praca dla kierowców, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Logistyka