#

Specjalista ds. sprzedaży B2B

Biuro Tłumaczeń LingConnect

Wrocław,, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Sprzedaż usług tłumaczeniowych
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami
  • Realizacja celów sprzedażowych zgodnych ze strategią firmy
  • Przygotowywanie ofert handlowych
  • Wsparcie doradcze dla klientów
  • Bieżące raportowanie prowadzonych działań


Wymagania:

  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami
  • Efektywne zarządzanie swoim czasem pracy, systematyczność
  • Samodzielność i zaangażowanie
  • Silna orientacja na cel
  • Pozytywne usposobienie


Oferujemy:

  • Doskonałe warunki do rozwoju zawodowego
  • Atrakcyjne wynagrodzenia (wynagrodzenie podstawowe + system premiowy)
  • Atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą
  • Komfortowe warunki pracy
  • Indywidualny program szkoleń
  • Niezbędne narzędzia pracy

 

Osoby zainteresowane proszę o przesłanie CV z aktualnym nr telefonu oraz klauzulą : "Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 (Dz.U.nr 133 , poz 883) , wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji".Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Prezentacja firmy

Jesteśmy wrocławskim biurem tłumaczeń, działającym od 2010 roku. Świadcz... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi