Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Telefoniczna i elektroniczna obsługa zapytań Klientów
Koordynacja procesu zleceń serwisowych
Stała dbałość o zadowolenie Klienta
Ścisła współpraca z technikami mobilnymi
Zachowywanie standardów pracy przyjętych w organizacji
Raportowanie o wynikach pracy zgodnie z ustalonymi zasadami
KANDYDATOM OFERUJEMY:
Pracę w międzynarodowej organizacji w młodym i dynamicznym zespole
Atrakcyjny system wynagrodzeń
Profesjonalny cykl szkoleń
Pakiet socjalny, opiekę medyczną
OCZEKIWANIA:
Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
Wiedza techniczna z zakresu wózków widłowych, maszyn budowlanych itp.
Bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
Komunikatywność i nastawienie na wysokie standardy obsługi Klienta
Samodzielność oraz łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów
Umiejętność prowadzenia rozmów przez telefon
Wysoka motywacja oraz nastawienie na realizację ustalonych celów
Wysoka kultura osobista
Mile widziane zainteresowania z zakresu mechaniki lub dziedzin pokrewnych
Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie swoich aplikacji wraz z klauzulą – zgodą na przetwarzanie danych osobowych: teraz i w przyszłości poprzez przycisk Aplikuj.
Jesteśmy firmą równych szans. Zatrudniamy osoby niepełnosprawne.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?