#

Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży

GOFIT Sp. z o.o.

02-690 Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy

Firma GOFIT Sp. z o.o. producent i dystrybutor artykułów sportowych, w związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukuje do swojego zespołu osobę na stanowisko Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży.

 

 

Osoba, którą zatrudnimy na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za:

  • wdrażanie nowych produktów na rynek,
  • opracowanie strategii zakupów – określane minimalnego i maksymalnego poziomu zapasów oraz ustalanie aktualnego zapotrzebowania na produkty,
  • przygotowywanie ofert, umów i dokumentacji sprzedaży oraz koordynacja ich realizacji,
  • nawiązywanie i rozwijanie kontaktów z kontrahentami - głównie z klubami fitness oraz trenerami i instruktorami,
  • budowanie wizerunku firmy oraz kreowania marki,
  • planowanie i organizacja eventów sportowych i targów w Polsce i zagranicą,
  • monitorowanie rynku pod względem konkurencji, trendów itp.,
  • poszukiwanie nowych możliwości rozwoju w celu zwiększenia sprzedaży,
  • planowanie i nadzór nad produkcją akcesoriów i ubrań sportowych,
  • koordynowanie wszelkich działań związanych z funkcjonowaniem podręcznego magazynu (głównie odzież, materiały reklamowe),
  • współpraca z pozostałymi działami firmy odnośnie produkcji i reklamacji.

 

Oferujemy:

  • pracę w młodym, dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym zespole,
  • pewność zatrudnienia w stabilnej firmie z mocno ugruntowaną pozycją na rynku,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażania kreatywnych rozwiązań,
  • możliwość rozwoju i awansu w lokalnych i międzynarodowych strukturach firmy,
  • zdobycie cennego doświadczenia podczas pracy dla lidera na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • praca z produktem „premium” – pełna wyzwań i nowych możliwości rozwoju
  • możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji poprzez szkolenia,
  • gwarantujemy pakiet świadczeń dodatkowych (prywatna opieka medyczna, zniżki na produkty sportowe, najlepsza kawa i herbata).

 

Od kandydata oczekujemy:

  • doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane doświadczenie w handlu międzynarodowym)
  • znajomość technik negocjacji oraz sprzedaży,
  • dobrej znajomości obsługi komputera,
  • dobrych umiejętności analitycznych oraz przygotowania kompleksowej analizy kosztów i korzyści
  • umiejętność organizacji pracy oraz zarządzania czasem,
  • zaangażowania, kreatywności oraz dużej determinacji w działaniu,
  • umiejętności pracy w zespole i dostosowywania się do różnych sytuacji,
  • dyspozycyjności,
  • prawo jazdy kat. B,
  • dobrej znajomości j angielskiego w mowie i piśmie,

 

 

Prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem.

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Rozpatrywane będą tylko aplikacje zawierające zapis:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych – tekst jednolity Dz.U.02.101.926 z późn. zm.

Prezentacja firmy

Jesteśmy Firmą działającą na rynku produktów sportowych i fitness od 200... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
12/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Sprzedaż - Account Management

Więcej ofert pracy od tego pracodawcy

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi