Opis stanowiska pracy

W związku z wejściem na dwa nowe rynki europejskie

Firma BK Solutions

przyjmie do pracy na stanowisko:

Specjalista ds. rozliczeń


Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

- bieżąca obsługa formalna zawieranych transakcji międzynarodowych;
- utrzymywanie stałego kontaktu z działami księgowymi zagranicznych kontrahentów
- fakturowanie transakcji
- kontrola nad terminowością i poprawnością wpłat dokonywanych przez parterów zagranicznych

Wymagania:

- Doskonała znajomość programów Comarch Optima, Elisoft
- Biegła obsługa Pakietu Microsoft Office
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- komunikatywność, umiejętność pracy „na czas”, obowiązkowość


Mile widziane będzie doświadczenie na podobnym stanowisku (także pokrewne jak np. referent ds. księgowości) oraz znajomość drugiego lub więcej języków obcych.


Ze swojej strony firma BK Solutions oferuje:

-pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- pracę w młodym, kreatywnym zespole,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- komputer oraz telefon służbowy


CV wraz z ewentualnym listem motywacyjnym prosimy dostarczać osobiście do siedziby firmy (Zawiercie, ul Szeroka 4)
Od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do 17:00.
W procesie rekrutacji nie wezmą udziału dokumenty składane przez zainteresowanych drogą pocztową lub e-mailową!

Uwaga! Jeśli widzicie Państwo tę ofertę znaczy to, iż wciąż jest aktualna.
Zostanie ona wycofana dopiero w momencie zatrudnienia wybranego kandydata.

Prezentacja firmy

BK Solutions to międzynarodowa agencja reklamowa specjalizująca s... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/03/2014
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Administracja biurowa

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi