PwC Advisory Sp. z o.o. Sp. k.

Specjalista ds. Rozliczeń

Rola:

  • przygotowywanie miesięcznych kalkulacji zaliczek na poczet dochodu i wypłata
  • kalkulacja i płatność podatków oraz ZUS
  • księgowanie i uzgadnianie sald wspólników
  • przygotowywanie raportów, budżetu
  • kontakty z instytucjami zewnętrznymi, urzędami skarbowymi, ZUS
  • bieżąca współpraca ze wszystkimi wspólnikami
  • przygotowanie danych do rocznych rozliczeń podatkowych wspólników
  • współpraca z departamentem podatkowym w zakresie rocznych rozliczeń podatkowych wspólników
  • współpraca z departamentami wewnętrznymi: prawnym, kadrowo-płacowym i administracyjnym
  • zapewnienie jakości i zgodności z wewnętrznymi procesami i procedurami PwC

Profil:

  • min. 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze księgowości i finansów
  • znajomość przepisów PIT, ZUS
  • znajomość j. angielskiego - na poziomie komunikatywnym
  • bardzo dobra znajomość MS Office (głównie MS Excel) oraz Google
  • samodzielność, odpowiedzialność, terminowość, systematyczność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole
  • wysokie umiejętności analityczne, interpersonalne
  • otwartość na nowe wyzwania, niestandardowe rozwiązania

Oferta:

  • atrakcyjne warunki zatrudnienia i pakiet benefitów
  • możliwość rozwoju w obszarze podatkowym, prawnym, ubezpieczeniowym, księgowym, finansowym
  • praca w dynamicznym środowisku
  • telefon służbowy z dużym pakietem danych
  • sekcje sportowe np. piłka nożna, koszykówka, ale także gry planszowe
  • lekarz pierwszego kontaktu dostępny w biurze
  • świeże owoce każdego dnia i dostęp do firmowej kantyny
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
PwC Advisory Sp. z o.o. Sp. k.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi