Specjalista ds. rozliczeń projektu
Jasło Specjalista ds. rozliczeń projektu
Jasło
NR REF.: 1102240
Dla naszego Klienta, firmy z branży budowlanej, która zlokalizowana jest w Jaśle, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. rozliczenia projektu.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację budżetu projektu, jego okresową analizę oraz proces kontroli kosztów. Co więcej, stanowisko to wymagać będzie współpracy z Dyrektorem Projektu przy realizacji celu finansowego oraz strategii projektu. Kandydat będzie zarządzał płynnością finansową, kontrolował i opiniował obieg dokumentów finansowych oraz przygotowywał raporty i zestawienia na potrzeby projektu. Do obowiązków należeć będzie również udział w procesach negocjacyjnych umów, współpraca z partnerami projektu oraz stałe poszukiwania usprawnień rentowności projektu.
Idealny kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie finansowe oraz minimum 3 lata doświadczenia w kontrolingu finansowym i/lub przy rozliczaniu projektów budowlanych. Co więcej, kandydat powinien umieć posługiwać się pakietem MS Office (w szczególności programem Excel), posiadać umiejętności analitycznego myślenia oraz posiadać umiejętności negocjacyjne. Mile widziana znajomość programu Symfonia oraz znajomość języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, realne możliwość rozwoju zawodowego, pakiet benefitów oraz przyjazną atmosferę pracy.
Zapraszamy do wysłania dokumentów. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniają oczekiwania Klienta.
Jasło
NR REF.: 1102240
Dla naszego Klienta, firmy z branży budowlanej, która zlokalizowana jest w Jaśle, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. rozliczenia projektu.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację budżetu projektu, jego okresową analizę oraz proces kontroli kosztów. Co więcej, stanowisko to wymagać będzie współpracy z Dyrektorem Projektu przy realizacji celu finansowego oraz strategii projektu. Kandydat będzie zarządzał płynnością finansową, kontrolował i opiniował obieg dokumentów finansowych oraz przygotowywał raporty i zestawienia na potrzeby projektu. Do obowiązków należeć będzie również udział w procesach negocjacyjnych umów, współpraca z partnerami projektu oraz stałe poszukiwania usprawnień rentowności projektu.
Idealny kandydat powinien posiadać wyższe wykształcenie finansowe oraz minimum 3 lata doświadczenia w kontrolingu finansowym i/lub przy rozliczaniu projektów budowlanych. Co więcej, kandydat powinien umieć posługiwać się pakietem MS Office (w szczególności programem Excel), posiadać umiejętności analitycznego myślenia oraz posiadać umiejętności negocjacyjne. Mile widziana znajomość programu Symfonia oraz znajomość języka angielskiego.
Nasz Klient oferuje pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, realne możliwość rozwoju zawodowego, pakiet benefitów oraz przyjazną atmosferę pracy.
Zapraszamy do wysłania dokumentów. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu wyłącznie z wybranymi kandydatami, którzy spełniają oczekiwania Klienta.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.