SPECJALISTA DS. RELACJI Z KLIENTEM
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego/Zespół Obsługi Klienta Korporacyjnego
Nr ref.: CEN/PM/04/2019
Co od nas otrzymasz:
• stabilizację zatrudnienia – umowę o pracę, dedykowany system premiowy
• pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny MyBenefit, kartę Multisport
• atrakcyjną ofertę produktów bankowych, w tym kredytu hipotecznego
• profesjonalny system szkoleń
• pracę w zgranym i zmotywowanym zespole posiadającym międzynarodowy Certyfikat Jakości ISO 9001:2015
Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na:
• obsłudze posprzedażowej klientów Bankowości Międzynarodowej oraz Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Inwestycyjnej
• prowadzeniu spraw dotyczących rachunków, produktów oraz transakcyjności
• pozyskiwaniu od klientów dokumentów i informacji na potrzeby realizowanych zadań
• prowadzeniu czynności reklamacyjnych
• sporządzaniu dokumentów na życzenie klienta (m. in. opinie/zaświadczenia)
Zapraszamy Cię do współpracy, jeżeli:
• posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów, preferowany kierunek: bankowość/finanse
• swobodnie komunikujesz się w języku słowackim – warunek konieczny
• potrafisz pracować w zespole oraz efektywnie działasz pod presją czasu
• jesteś osobą komunikatywną, bardzo dobrze zorganizowaną i samodzielną w działaniu
• masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości