Kim jesteśmy? InterKadra jest działającą na rynku europejskim licencjonowaną Agencją Pracy Tymczasowej, Doradztwa Personalnego oraz Pośrednictwa Pracy na terenie RP i za granicą, wpisaną do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod nr 3372.
Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Specjalista ds. rekrutacji i kadr
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- budowanie i zarządzanie bazą Kandydatów,
- rekrutacja i selekcja Kandydatów zgodnie w ustalonymi standardami,
- przygotowywanie raportów rekrutacyjnych,
- redagowanie i aktualizacja ogłoszeń rekrutacyjnych,
- bieżąca obsługa pracowników tymczasowych,
- utrzymywanie dobrych relacji z Klientem,
- współpraca z urzędami pracy i innymi instytucjami,
- praca w terenie - organizacja giełd pracy i akcji promocyjnych.
Wymagania:
- doswiadczenie w branży usług personalnych i znajomośc rynku pracy (mile widziane w Agencji Pracy Tymczasowej)
- znajomość technik rekrutacji i selekcji,
- umiejetność pracy pod presją czasu,
- dobra znajomość obsługi komputera (MS Office) oraz urządzeń biurowych,
- bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- wykształcenie wyższe,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
- prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- duże wsparcie merytoryczne ze strony managera i innych specjalistów,
- możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym środowisku,
- szkolenia wewnętrzne,
- realne szanse awansu i rozwoju zawodowego,
- prywatna opieka medyczna,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość realizacji ciekawych projektów rekrutacyjnych,
- miłą atmosferę pracy.
Prosimy o aplikowanie poprzez poniższy przycisk:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.