#

Specjalista ds. Reklamacji

8a.pl

Gliwice, śląskie

Opis stanowiska pracy

Do kluczowych zadań należą:

  • rejestrowanie zgłoszeń w wewnętrznej bazie reklamacyjnej
  • weryfikowanie i terminowe opiniowanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • dbanie o terminowość obsługi reklamacji i kontrolowanie terminów realizacji działań naprawczych
  • ocena jakości i estetyki napraw
  • ewidencjonowanie powstałych dokumentów (współpraca z działem księgowości)
  • komunikacja z klientami w temacie reklamacji (współpraca z BOK)
  • okresowe raportowanie zgodnie z przyjętymi standardami
  • zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta

 

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe i predyspozycje w obszarze komunikacji (słowo pisane) i argumentacji
  • dokładność i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków
  • doskonałą organizacja pracy własnej
  • umiejętność analitycznego myślenie i łatwość w wyciąganiu wniosków
  • predyspozycje do pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym
  • umiejętności komunikacyjne i wysoka kultura osobista

 

Mile widziane:

  • doświadczenie w pracy w dziale obsługi Klienta i/lub reklamacji
  • znajomości problematyki gwarancji i rękojmi;
  • doświadczenie w branży obuwniczej, odzieżowej lub szeroko rozumianej sportowej
  • znajomość materiałów i technologii w obszarze obuwia oraz galanterii skórzanej
  • znajomość języka angielskiego

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (po okresie próbnym) w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • stałe godziny pracy w systemie jednozmianowym (pn. – pt. 8:00 – 16:00)
  • niezbędne narzędzia i komfort pracy – sympatycznych współpracowników, przyjazną atmosferę,
  • szkolenie wstępne i stałą możliwość uzupełnienia wiedzy oraz doskonalenia umiejętności zawodowych

Prezentacja firmy

8a.pl jest wiodącym sklepem na rynku sprzedaży internetowej w Polsce w k... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
08/03/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta, Praca Kontrola jakości, Praca Doradztwo / Konsulting, Praca Administracja biurowa, Praca Inne

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi