Specjalista ds. Raportowania i Analiz HR
Miejsce pracy: WarszawaDziałamy w pierwszej dziesiątce największych banków w Polsce. Naszym klientom dostarczamy rozwiązania z zakresu finansowania działalności na rynku krajowym i międzynarodowym oraz szereg produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych i kredytowych. Dzięki różnorodności oferowanych produktów nasi pracownicy mogą budować swoją ścieżkę kariery w różnych obszarach biznesowych Banku.
W Banku BNP Paribas na pracowników czeka wiele ciekawych wyzwań. Z nami pomnażają kapitał wiedzy i zyskują jeszcze więcej pracując z prawdziwymi zawodowcami.
- analizę danych z obszaru HR: FTE, wynagrodzeń, benefitów, innych kosztów pracowniczych oraz przygotowanie raportów, analiz i prezentacji z obszaru HR dla poszczególnych linii biznesowych i Zarządu;
- współpraca z Grupą oraz liniami Biznesowymi w zakresie zasilania danymi systemów Grupowych oraz raportów i analiz dla danych HR i kosztów wymaganych przez Grupę oraz Biznes;
- opracowywanie informacji zarządczej z obszaru HR (wskaźniki, analizy, porównania rynkowe);
- wsparcie kadry menedżerskiej w podejmowaniu decyzji, poprzez zapewnienie danych analitycznych dla wynagrodzeń, wskaźników, rynku;
- współpracę z zespołem finansów, menedżerami poszczególnych linii biznesowych oraz jednostkami wewnętrznymi HR w zakresie tworzenia nowych rozwiązań i procesów zwiększających efektywność pracy jednostki poprzez odpowiednią informację zarządczą;
- wprowadzanie usprawnień i automatyzacji raportowania i procesów kadrowych;
- udział w opiniowaniu wszelkich zmian organizacyjnych i projektów pod kątem wpływu na poziom generowanych kosztów lub oszczędności na FTE i kosztach pracowniczych;
- Wypracowywanie z HR Biznes Partnetami i Biznesem rozwiązań mających na celu dostarczenie informacji zarządczej niezbędnej do realizacji celów biznesowych i kosztowych.
- wykształcenie wyższe, preferowane z dziedziny, ekonomii i statystyki;
- minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kontrolingu HR, sprawozdawczości i analiz HR;
- doskonała znajomość środowiska MS Office (Excel, Excel VBA, Power Point), SQL, umiejętność pracy na dużych zbiorach danych;
- wiedza i doświadczenie w zakresie sprawozdawczości i analiz danych z obszaru HR, budżetowania i zrozumienia zasad rachunkowości;
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, pozwalająca na swobodną komunikację;
- dobra organizacja pracy własnej;
- mile widziane doświadczenie pracy w międzynarodowej organizacji.
- wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
- realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów;
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych, np. pracę zdalną, dodatkowe dni wolne, dofinansowanie wypoczynku dla Ciebie i Twoich dzieci, ubezpieczenie grupowe i inne.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.