- działania z zakresu PR dla Klientów agencji (m.in. tworzenie notatek prasowych, współpraca z dziennikarzami, monitoring mediów, działania social media, planowanie i koordynowanie przebiegu programów informacyjnych i promocyjnych, eventów itp.)
- współpraca przy tworzeniu materiałów marketingowych i promocyjnych
- udział w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej
- przygotowywanie raportów oraz analiz
- współpraca z agencjami oraz dostawcami marketingowymi
- nawiązywanie i pielęgnowanie relacji z dziennikarzami
- min.2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- wykształcenie marketingowe lub kierunkowe (PR, komunikacja społeczna, filologia polska)
- swoboda pisania - “lekkie pióro”
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- dobra znajomość pakietu MS Office
- kreatywność i umiejętność nieszablonowego podejścia, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwartość
- samodzielność i dobra organizacja pracy
- umiejętności obsługi CMS będzie dodatkowym atutem
- umiejętność obsługi programów graficznych będzie dodatkowym atutem
Jesteśmy agencją, która specjalizuje się w public relations, rekl... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.