Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Zadania:
- przygotowywanie ofert przetargowych na przetargi publiczne w oparciu o PZP
- budowa i utrzymanie pozytywnych relacji z istniejącymi klientami,
- pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,
- realizowanie polityki handlowej firmy,
- prezentacja i promocja firmy na rynku,
- uczestnictwo w targach i prezentacjach.
Wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku w obszarze zamówień publicznych - min. rok,
- bardzo dobra znajomość PZP,
- wykształcenie wyższe - preferowane prawnicze
- dobra znajomość arkusza kalkulacyjnego Excel i pakietu MS Office,
- dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- umiejętność nawiązywania skutecznych relacji biznesowych z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- stabilne zatrudnienie,
- niezbędne narzędzia pracy,
- przyjazną atmosferę pracy,
- zatrudnienie w firmie, cieszącej się prestiżem i uznaniem klientów.
Osoby spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie swojej aplikacji.
Więcej ogłoszeń na stronie www.hrsigma.pl
Klauzula RODO:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).