Opis stanowiska pracy
Osoba pracująca na tym stanowisku będzie miała możliwość pracy i doskonalenia się w następujących obszarach:
E-COMMERCE czyli SKLEP INTERNETOWY I PLATFORMY SPRZEDAŻOWE
- prowadzenie sprzedaży internetowej poprzez sklep internetowy oraz konta na portalach sprzedażowych i aukcyjnych,
- kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego w zakresie zapytań i zamówień,
- prowadzenie działań z zakresu marketingu internetowego (m.in. kampanie linków sponsorowanych, pozycjonowanie i optymalizacja stron),
- tworzenie i realizowanie kampanii w mediach społecznościowych,
- przygotowywanie kampanii e-mailingowych i newsletterów,
- analizowanie prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych, proponowanie i wdrażania usprawnień.
POSTĘPOWANIA PRZETARGOWE
- analiza rynku przetargów, wyszukiwanie ogłoszeń,
- przygotowyanie ofert przetargowych,
- kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,
- kompletowanie dokumentacji dotyczącej przetargów,
- uzyskiwanie akceptacji i dostarczanie dokumentów podmiotom ogłaszającym przetarg,
- archiwizacja dokumentacji przetargowej.
ADMINISTRACJA BIURA
- nadzór nad zadaniami administracyjnymi, zwłaszcza nadzorowanie przepływu korespondencji oraz prowadzenie archiwizacji dokumentów,
- wspieranie w pracy przełożonych.
Wymagania
- doświadczenie w prowadzeniu sprzedaży internetowej oraz marketingu internetowym,
- doświadczenie w przygotowywaniu ofert przetargowych będzie dodatkowym atutem,
- mile widzane prawo jazdy kat. B. oraz znajomość języka angielskiego,
- samodzielność i dobra organizacja pracy,
- zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów,
- zaangażowanie, uczciwość, odpowiedzialność i etyczna postawa.
Oferujemy TOBIE:
- stabilne zatrudnienie,
- atrakcyjny system premiowy,
- możliwość rozwoju wraz z naszą firmą,
- pracę w inspirującym, motywującym środowisku,
- biuro w centrum Krakowa, dobry dojazd komunikacją miejską, bezpłatny parking dla pracowników.
Aplikacje (CV ze zdjęciem) prosimy przesyłać za pośrednictwem platformy InfoPraca.
Prosimy o dopisanie do dokumentów aplikacyjnych następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."
Prezentacja firmy
Firma Guard 360 jest producentem oraz dystrybutorem szerokiego as...
Firma Guard 360 jest producentem oraz dystrybutorem szerokiego asortymentu środków ochrony indywidualnej.
Guard 360 oferuje pracę w środowisku sprzyjającym zawodowemu i osobistemu rozwojowi naszych pracowników.
Ludzie są najważniejszym zasobem naszej firmy, dlatego przykładamy szczególną wagę do ich rozwoju, motywacji oraz satysfakcji z wykonywanych zadań.
Dbamy o komfortową atmosferę w firmie, troszcząc się o pozytywne relacje między pracownikami oraz zapewniając odpowiednio wyposażone stanowiska pracy.
Dużą wagę przykładamy do odpowiedniego motywowania zatrudnionych osób, aby z naszą firmą chcieli związać swoją zawodową przyszłość.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/11/2016
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Internet / e-commerce