Opis stanowiska pracy

• Opracowywanie, wdrażanie i kontrolowanie wykonania krótko- i długoterminowych planów marketingowych nowo powstałego technikum,
• Identyfikacja i wybór docelowych rynków działania marketingowego,
• Zapewnienie udziału technikum w wydarzeniach publicznych zapewniających promocję szkoły,
• Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów dot. technikum,
• Zarządzanie stroną internetową technikum,
• Analizowanie efektywności prowadzonych działań promocyjnych oraz inicjowanie i rekomendowanie zmian,
• Wyjazdy służbowe (wyjazdy studyjne, targi edukacyjne, prezentacje, eventy).

Wymagania

• Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie lub marketing,
• Minimum 2-letnie doświadczenie w dziale marketingu,
• Praktyczna znajomość zasad tworzenia i wdrażania strategii marketingowej,
• Łatwość w nawiązywaniu nowych kontaktów,
• Czynne prawo jazdy kat. B, mile widziany własny samochód,
• Dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie programu EXCEL,
• Mile widziane doświadczenie związane z branżą edukacyjną.

Prezentacja firmy

Międzynarodowa Wyższa Szkoła Logistyki i Transportu została powol... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
15/05/2016
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Wyższe magisterskie
Branża / kategoria:
Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi