Zadania / obowiązki:
- Przygotowywanie strategii komunikacyjnych dla kampanii społecznych,
- Prowadzenie bieżącej komunikacji, w tym reagowanie na sytuacje trudne i kryzysowe,
- Redagowanie tekstów/wystąpień, copywriting,
- Udział w budowaniu wizerunku i marki Fundacji,
- Współpraca z mediami tradycyjnymi,
- Współpraca z zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe,
Oczekiwania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w prowadzeniu ogólnopolskich kampanii,
- Znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji,
- Wiedza z zakresu reklamy, marketingu i brand design,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- „Lekkie pióro”
- Odporność psychiczna i empatia,
- Prawo jazdy kategorii B,
Oferujemy:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę lub możliwość założenia własnej działalności gospodarczej,
- Pracę na cały etat lub ½ (możliwość pracy zdalnej),
- Premie,
- Samochód, laptop i telefon służbowy
IDES od 20 lat lider na rynku usług rekrutacyjnych, doradczych i szkoleniowych w Polsce, dla swojego klienta kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. PR
Miejsce pracy: Łódź