Opis stanowiska pracy
Jesteśmy innowacyjną firmą, która świadczy usługi Klientom w Polsce oraz za granicą, cenimy sobie różnorodność dlatego każdy dzień jest u nas inny.
Do naszego nowego biura w Warszawie poszukujemy osób na stanowisko:
SPECJALISTA DS. POSPRZEDAŻOWEJ OBSŁUGI KLIENTA
JEŚLI:
- Lubisz współpracować z ludźmi i budować z nimi trwałe relacje
- Kontakt z klientem to dla Ciebie czysta przyjemność
- Potrafisz myśleć nieszablonowo
- Nie ma dla Ciebie rzeczy niemożliwych, a szklanka zawsze jest dla Ciebie do połowy pełna!
TO WŁAŚNIE NA CIEBIE CZEKAMY!
U NAS ZAJMIESZ SIĘ:
- Kompleksową obsługą Klientów
- Doradzaniem Klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb
- Administrowaniem logistyczną obsługą zamówień
- Badaniem potrzeb Klientów i budowanie pozytywnych relacji
W ZAMIAN ZA TWOJE ZAANGAŻOWANIE OFERUJEMY:
- Program szkoleń z dziedziny obsługi Klienta – bez obaw, nie zostaniesz od razu rzucony na głęboką wodę
- Stabilne warunki zatrudnienia, satysfakcjonujące i przejrzyste warunki wynagradzania
- Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
- Nieformalna atmosfera pracy – uciekamy od atmosfery typowej w Mordorze
- Elastyczne godziny pracy - sam wybierasz czy pracujesz w pełnym czy niepełnym wymiarze godzin
- Pracę w zgranym i kreatywnym zespole
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w firmie prężnie rozwijającej się na rynkach europejskich, nie zwlekaj dłużej i prześlij nam swoje CV!
Prezentacja firmy
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło...
Wieloletnie doświadczenie w branży usług Contact Center pozwoliło nam stworzyć profesjonalną firmę outsourcingową, która burzy schemat nudnych rozmów z Klientem.
Od stycznia 2015 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu telesprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie informatyczne. Każdego dnia docieramy to tysięcy potencjalnych klientów, używając wszystkich kanałów telesprzedaży
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 03/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Logistyka, Praca Call Center / Telemarketing, Praca Administracja biurowa, Praca BPO / outsourcing