SPECJALISTA DS.POSPRZEDAŻOWEJ OBSŁUGI KLIENTA Z HISZPAŃSKIM / WŁOSKIM
Miejsce pracy: Kraków
W TIVRON specjalizujemy się w projektach z zakresu obsługi klienta i sprzedaży. Działamy prężnie na rynkach zagranicznych. Tworzymy zespół, w którym każdy wnosi nietuzinkowy potencjał. Razem możemy więcej!
Klientów oraz zamówień do obsługi na rynkach: HISZPAŃSKIM i WŁOSKIM przybywa. Potrzebujemy Twojego wsparcia! Jeśli język hiszpański/włoski to Twój cały świat (albo chociaż część :] ) to właśnie z nami rozwiniesz swoją pasję.
Dlaczego WARTO PRZYŁĄCZYĆ SIĘ DO NAS:
- masz nieustanny kontakt z żywym językiem oraz kulturą dzięki rozmowom telefonicznym z native speakerami - korporacja Ci tego nie zapewni!
- oferujemy pracę w pełnym wymiarze godzin (pn-pt 9.00-17.00) ale jesteśmy również otwarci na pracę na część etatu.
- wynagrodzenie składające się ze stałej podstawy oraz dodatkowej premii w zależności od zaangażowania. Średnio 2500-3000zł netto
- szkolenia kompleksowo przygotowujące do pracy, za które zapłacimy. Cenna wiedza pozostanie z Tobą na zawsze
- przyjazne środowisko pracy, w którym każdy może być sobą.
- zgrane grono koleżanek i kolegów zawsze chętnych do pomocy oraz na piwo po pracy :)
- inicjatywy integracyjne - za nami Halloween a przed nami przygotowania do imprezy Bożonarodzeniowej.
Zajmiesz się obsługą posprzedażową bieżących zamówień, które klienci składają przez Internet. Istotnym elementem kontaktu jest dosprzedaż (powiększenie pierwotnego zamówienia o coś dodatkowego).
Liczymy, że jesteś wulkanem pozytywnej energii! Osobą, która chce się uczyć i osiągać swoje cele.
Sprawdź nas! Wyślij do nas CV!
DO USŁYSZENIA :)