Opis stanowiska pracy
1. Sporządzanie list płac w zakresie wynagrodzeń krajowych i zagranicznych oraz umów cywilno-prawnych dla ok 200 osób.
2. Przygotowywanie danych płacowych do zaświadczeń dla pracowników.
3. Sporządzanie deklaracji PIT wynikających z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych obowiązującej w Polsce.
4. Sporządzanie comiesięcznych deklaracji rozliczeniowych z ZUS i innej niezbędnej dokumentacji dla celów rozliczeń z ZUS.
5. Księgowanie list płac.
6. Archiwizacja dokumentacji płacowej.
7. Sporządzanie doraźnych analiz i zestawień związanych z wskazanymi powyżej czynnościami.
Wymagania
1. Znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
2. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
3. Wykształcenie wyższe kierunkowe.
4. Dobra znajomość programu Płatnik i MS Excel.
5. Umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
1. Znajomość podstaw prawnych i procedur w zakresie zatrudniania pracowników za granicą.
2. Język angielski lub niemiecki w stopniu komunikatywnym.
3. Obsługa programu Symfonia Kadry i Płace oraz Symfonia Finanse i Księgowość.
Prezentacja firmy
Firma Support And Service Sp. z o.o. powstała na potrzeby wsparcia firm ...
Firma Support And Service Sp. z o.o. powstała na potrzeby wsparcia firm z zakresu zaopatrzenia , logistyki a także obszarów optymalizacji procesów produkcji za pomocą narzędzi LEAN oraz KAIZEN.
W lutym 2016 roku podjęto decyzję o rozszerzeniu katalogu świadczonych przez Spółkę usług. Bezpośrednim impulsem do podjęcia tej decyzji było coraz większe zapotrzebowanie Klientów na szeroko rozumiane usługi finansowe, księgowe i doradcze, a także doświadczenie w świadczeniu tego typu usług.
Celem Spółki w tym obszarze jest świadczenie usług o charakterze finansowym i księgowym, a także usług wspomagających zarządzanie i administrację. Współpracę opieramy na wzajemnym szacunku i długoterminowych relacjach z Klientami, z którymi dzielimy się wiedzą, zdobytym doświadczeniem oraz posiadanymi zasobami. Na rzecz Spółki pracują lub świadczą usługi księgowi, specjaliści z zakresu prawa oraz controllingu i rachunkowości zarządczej.
Obecnie z doświadczenia w zakresie prowadzenia „support service center” skorzystała już grupa kapitałowa - dla spółek z tej grupy świadczone są kompleksowe usługi z zakresu księgowości, podatków, finansów, administracji oraz doradztwa.
Zapewniamy reprezentację przed Urzędem Skarbowym, Urzędami Kontroli Skarbowej oraz ZUS-em, co pozwala naszym klientom skoncentrować się nad rozwojem własnej firmy, a nie tracić czas na załatwianie spraw w urzędach.
Oferujemy pomoc i doradztwo przy rozpoczynaniu działalności gospodarczej, a także w trakcie jej kontynuowania.
Rozumiejąc potrzeby większych podmiotów oferujemy także usługi doradcze z zakresu rachunkowości zarządczej i controllingu. Posiadamy doświadczenie w zakresie zarządzania finansami oraz realizacji dużych przedsięwzięć inwestycyjnych.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 27/05/2017
- Wymiar etatu:
- Pełny etat - rano
- Rodzaj umowy:
- Na okres próbny
- Czas trwania umowy
- 3 miesiące z możliwością przedłużenia po okresie próbnym
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Audyt / księgowość / kontrola skarbowa