Obowiązki:
• Realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych
• Rekrutacja i selekcja kandydatów
• Aktywne budowanie i zarządzanie bazą kandydatów
• Współpraca z Agencjami Pracy Tymczasowej
• Ścisła współpraca z Kierownictwem firmy w zakresie prowadzonych procesów rekrutacyjnych
• Wprowadzanie danych kadrowych do systemu
• Kreowanie pozytywnego wizerunku Pracodawcy poprzez udział m.in. w Targach Pracy
• Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących prowadzonych procesów rekrutacyjnych
Oferujemy:
• Umowę o pracę
• Ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku w międzynarodowym otoczeniu
• Atrakcyjny system wynagradzania
• Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon komórkowy)
Miejsce pracy: Mszczonów
Oczekiwania:
• Minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku ( doświadczenie w Agencji Pracy Tymczasowej będzie dodatkowym atutem)
• Doświadczenie w zakresie samodzielnego prowadzenia projektów rekrutacyjnych
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. poziom B1 )
• Wysokie zdolności interpersonalne
• Samodzielność
• Kreatywność
• Umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
• Dobra znajomość pakietu MS Office
• Prawo jazdy kat. B
• Znajomość prawa pracy będzie dodatkowym atutem
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne r... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.