Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Kim jesteśmy? Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Zadania: • Zakładanie teczek osobowych i ich aktualizacja • Archiwizacja i obieg dokumentów personalnych • Przygotowywanie umów, świadectw pracy • Rozliczanie urlopów, czasu pracy
Oczekiwania: • Doświadczenie na podobnym stanowisku min rok • Znajomość przepisów praca pracy • Znajomość zagadnień kadrowo-płacowych • Znajomość MS Office • Znajomość programów kadrowych (Teta, Płatnik)
Oferujemy: • Pracę w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 1 kwietnia- 31 grudnia 2017r. • Pracę na ½ etatu w godzinach między 9-17, od poniedziałku do piątku • Możliwość pracy w międzynarodowej korporacji • Praca w centrum Warszawy • Możliwość zdobycia doświadczenia
Numer referencyjny: SDPEG/30/WA1
ZAINTERESOWAŁA CIĘ NASZA OFERTA? APLIKUJ DO NAS!
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk - Aplikuj, znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?