Opis stanowiska pracy
- Analiza danych: biznesowych, ilościowych i jakościowych w celu znalezienia obszarów wymagających poprawy (w tym analiza rynku i konkurencji)
- Rekomendowanie zmian w serwisie na podstawie przeprowadzonych analiz
- Opracowywanie szkiców i obrazowanie rekomendacji
- Zaprojektowanie i przeprowadzenie testów A/B
- Rekomendacja wdrożenia zmian, nadzór nad wdrożeniem
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Minimum 2letnie doświadczenie w zakresie optymalizacji konwersji sprzedaży on-line
- Zaawansowana znajomość Google Analytics, GTM, narzędzi analitycznych
- Biegła znajomość: MS Excel, Google Sheets, znajomość SQL będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w analizie danych i wizualizacji wyników
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz dokładność
- Zaawansowana znajomość języka angielskiego (język niemiecki będzie dodatkowym atutem)
Oferujemy:
- Dużą samodzielność działania
- Przyjazny team i swobodną atmosferę pracy
- Owocowe poniedziałki i środy
- Przyjazne biuro w centrum Warszawy
Osoby zainteresowane prosimy o wysyłanie CV bezpośrednio poprzez portal.
Prezentacja firmy
Miinto.pl to grupa ponad 900+ niezależnych sklepów odzieżowych zr...
Miinto.pl to grupa ponad 900+ niezależnych sklepów odzieżowych zrzeszonych w sieci Miinto. W Miinto wierzymy w różnorodność i spersonalizowane zakupy i chcemy, aby każdy mógł znaleźć to, czego szuka, aby wyrazić siebie.
Jest to możliwe dzięki naszej sieci 900+ niezależnych marek i butików, oferujących zróżnicowane produkty. Bardzo duży wybór odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej, sportowej oraz akcesoriów sprawił, że Miinto stał się jednym z największych portali modowych w Europie.
Firma Miinto została założona w 2009 roku. Główną siedzibą jest Kopenhaga, w której pracuje ponad 200 specjalistów i miłośników mody. Mamy również siedziby regionalne w Oslo, Amsterdamie i Warszawie. Dzięki silnej lokalnej społeczności niezależnych butików sprzedajemy produkty online w ośmiu krajach europejskich – Danii, Szwecji, Norwegii, Holandii, Belgii, Polsce, Szwajcarii oraz we Włoszech.
Wszyscy jesteśmy pasjonatami naszej pracy i jesteśmy dumni, mogąc kształtować przyszłość przemysłu modowego. Kierujemy się silną wiarą w moc cyfrową, łączącą konsumentów z lokalnymi sklepami.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 08/07/2018
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 2 lata
- Min. wykształcenie:
- Wyższe magisterskie
- Branża / kategoria:
- Praca Analityka, Praca Marketing / PR / Social Media, Praca Internet / e-commerce