Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się opracowywaniem i realizacją planów kompleksowej informatyzacji przedsiębiorstw i instytucji, poszukujemy osoby do działu sprzedaży.
Specjalista ds. OfertowaniaMiejsce pracy: Warszawa
Zadania:
• Ścisła współpraca z zespołem handlowym w procesie sprzedaży.
• Weryfikowanie poprawności przygotowywanych ofert oraz kompletowanie dokumentacji zgodnie z wymaganiami SIWZ.
• Przygotowywanie ofert do przetargów.
• Koordynowanie realizacji umów długoterminowych.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe (mile widziane w zakresie związanym z branżą IT).
• Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży lub w procesie przygotowywania ofert.
• Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z Klientami.
• Zaawansowana praktyczna znajomość aplikacji pakietu Microsoft Office (Excel, Word).
• Mile widziana praktyczna znajomość zagadnień związanych z procesem sprzedaży w oparciu o Ustawę PZP.
Oferujemy:
• Zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze etatu.
• Pracę z najnowszymi technologiami informatycznymi.
• Możliwość zdobycia dodatkowej wiedzy i podniesienia posiadanych kwalifikacji.
• Szkolenia oraz opiekę merytoryczną pod okiem doświadczonych konsultantów.
• Pracę w ambitnym dynamicznym zespole.
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
• Pracę w środowisku otwartym na zmiany.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.