#

Specjalista ds. ofert i zamówień

Klimasystem

Sosnowiec , śląskie

Opis stanowiska pracy

Firma KlimaSystem z siedzibą w Sosnowcu, działająca w branży klimatyzacji, wentylacji poszukuje kandydata na stanowisko Asystent/ka ds. ofertowania/ Specjalista ds ofert i zamówień

Zakres obowiązków:
• przygotowywanie ofert,
• optymalizacja ofert pod względem cenowym,
• współpraca ze strukturą logistyki oraz sprzedaży w zakresie ustalania warunków transportu oraz dostaw,
• realizacja zamówień (przyjmowanie, potwierdzanie realizacji zamówień, monitorowanie procesu płatności),
• weryfikacja zamówień (sprawdzanie terminowości, kompletności dostaw),
• przygotowywanie raportów sprzedażowych
• pozyskiwanie oraz analiza ofert od dostawców i podwykonawców
• przygotowywanie dokumentacji powykonawczej

Wymagania


• wykształcenie min. średnie - mile widziane techniczne lub branżowe
• znajomość rysunku technicznego
• min. roczne doświadczenie w branży
• bardzo dobra organizacja pracy
• prawo jazdy kategorii B
• samodzielność oraz inicjatywa w działaniu
• umiejętność pracy pod presją
• umiejętność szybkiego uczenia się

Prezentacja firmy

Firma KLIMASYSTEM zaczęła swoją działalność w 2009r. Powstała w o... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
10/08/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat - rano
Rodzaj umowy:
Na czas określony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Instalacje / Utrzymanie / Serwis

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi