Specjalista ds. obsługi zamówień z j. duńskim lub francuskim
Warszawa Specjalista ds. obsługi zamówień z j. duńskim lub francuskim
Warszawa
NR REF.: 1079156
W imieniu naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej (centrum usług wspólnych), poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Zamówieńz z j. duńskim lub francuskim.
Główne obowiązki na tym stanowisku obejmują identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, koordynowanie procesu przetwarzania zamówień we współpracy z klientami oraz działem IT, pośredniczenie w kontaktach pomiędzy działem IT a klientem ostateczny, pomoc w zakresie wszelkich zagadnień i pytań ze strony klientów, wspieranie działań poprawy świadczonych usług oraz wdrażania nowych systemów. Specjalista ds. Obsługi Zamówień będzie również odpowiedzialny za utrzymywanie i aktualizowanie istniejącej bazy klientów.
Od kandydata na to stanowisko wymagamy wykształcenia wyższego z dziedziny Inżynierii Przemysłowej, Logistyki, IT lub pokrewnej oraz przynajmniej rocznego doświadczenia w Obsłudze Klienta, Realizacji Zamówień, Planowaniu, Sprzedaży lub Logistyce. Konieczną cechą Kandydata będzie umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim w połączeniu z językiem duńskim lub francuskim, a także znajomość systemu SAP. Ponadto Kandydat powinien odznaczać się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi, interpersonalnymi oraz przejawiać silne zorientowanie na utrzymanie dobrych relacji z klientem.
Nasz Klient oferuje profesjonalne środowisko pracy, przyjazną atmosferę, pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Warszawa
NR REF.: 1079156
W imieniu naszego klienta, międzynarodowej firmy z branży produkcyjnej (centrum usług wspólnych), poszukujemy Kandydata na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Zamówieńz z j. duńskim lub francuskim.
Główne obowiązki na tym stanowisku obejmują identyfikowanie i rozwiązywanie zgłaszanych problemów, koordynowanie procesu przetwarzania zamówień we współpracy z klientami oraz działem IT, pośredniczenie w kontaktach pomiędzy działem IT a klientem ostateczny, pomoc w zakresie wszelkich zagadnień i pytań ze strony klientów, wspieranie działań poprawy świadczonych usług oraz wdrażania nowych systemów. Specjalista ds. Obsługi Zamówień będzie również odpowiedzialny za utrzymywanie i aktualizowanie istniejącej bazy klientów.
Od kandydata na to stanowisko wymagamy wykształcenia wyższego z dziedziny Inżynierii Przemysłowej, Logistyki, IT lub pokrewnej oraz przynajmniej rocznego doświadczenia w Obsłudze Klienta, Realizacji Zamówień, Planowaniu, Sprzedaży lub Logistyce. Konieczną cechą Kandydata będzie umiejętność płynnego posługiwania się językiem angielskim w połączeniu z językiem duńskim lub francuskim, a także znajomość systemu SAP. Ponadto Kandydat powinien odznaczać się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi, interpersonalnymi oraz przejawiać silne zorientowanie na utrzymanie dobrych relacji z klientem.
Nasz Klient oferuje profesjonalne środowisko pracy, przyjazną atmosferę, pakiet benefitów oraz możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku.
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.