#

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

EHG Trade

Kraków-Modlniczka, małopolskie

Opis stanowiska pracy

WWW.EHG.NET.PL

Firma EHG poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

nr Ref: SS/04.2017

 

Poszukujemy ludzi z doświadczeniem w branży handlu internetowego. Oferujemy prace w młodym mocno ukierunkowanym na sprzedaż zespole który może pochwalić się między innymi kontem posiadającym 20000 komentarzy i znającym zagadnienie handlu w sieci jak nikt. U nas ciężko się nudzić. Nasz branża jest jedyna swoim rodzaju. Nie mamy stałego asortymentu. Nie wystawiamy ofert metodą KOPIUJ-WKLEJ. Wśród naszych produktów znajdują się najnowsze nowinki techniczne z dziedziny elektronarzędzi i sprzętu warsztatowo-budowlanego. Zajmujemy się również sprzedażą największych hitów z dziedziny zabawek dla dzieci co sprawia że w naszej pracy zwykle „zabawa” to konieczność. Produkty które wystawiamy rzadko się powtarzają a więc do każdego sprzedawanego produktu konieczne jest indywidualne podejście. Daje to możliwość nauczenia się za każdym razem czegoś nowego i zdobycia BEZCENNEGO w branży handlowej doświadczenia.


Do głównych zadań osoby na rzeczonym stanowisku będzie należało:

  • przygotowywanie ofert na potrzeby naszego sklepu o profilu B2B w tym:
  • wykonywanie zdjęć oraz ich obróbka,
  • przygotowywanie opisów,
  • odtrzymywanie kontaktów i relacji z klientami,
  • współpraca z biurem tłumaczeń,
  • zamieszczanie ofert oraz zarządzanie treścią na zewnętrznych platformach B2B,
  • monitoring i analiza działań konkurencji.

 

Oferujemy:

  • ciekawą pracę w branży handlu międzynarodowego,
  • brak skostniałych struktur i możliwość tworzenia własnych rozwiązań,
  • pracę w młodym zgranym zespole, który kreatywność i pomysłowość ceni najwyżej,
  • stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku opartą o umowę o pracę,
  • wysokie zarobki + dodatkowa premia od sprzedaży,

 

Wymagania:

Biegła znajomość języka angielskiego, niemieckiego, czeskiego lub rosyjskiego ,ale bez obaw ,w związku z innym procesem rekrutacji na podobne stanowisko w naszej firmie oferty osób bez znajomości języka również będą brane pod uwagę.

  • znajomość platform sprzedażowych, przede wszystkim WordPress-WooCommerce
  • znajomość/zainteresowanie rynkiem e-commerce
  • umiejętność sprawnego planowania swoich zadań oraz czasu pracy
  • dobra znajomość pakietu Office w tym Excel
  • mile widziana znajomość obsługi programów graficznych - GIMP, Corel

 

Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie Swojego aktualnego CV

 

Na CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.97 Dz. U. 133 Poz. 883)".

Prezentacja firmy

Jesteśmy jednym z największych importerów towarów typu retourew... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
03/05/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
2 lata
Min. wykształcenie:
Średnie zawodowe
Branża / kategoria:
Praca Internet / e-commerce, Praca Grafika / Projektowanie, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie, Praca Marketing / PR / Social Media

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi