Opis stanowiska pracy
Jako Grupa ContactHouse od kilku lat aktywnie działamy w branży Contact Center, wciąż poszerzając grono klientów. Działamy dynamicznie, szukamy kreatywnych rozwiązań, dostarczamy wysoce skuteczne narzędzia.
Poszukujemy ludzi z pasją, którzy nie boją się wyzwań oraz z zaangażowaniem podchodzą do wykonywanej pracy!
Dział Obsługi Klienta Zagranicznego to przede wszystkim multijęzykowy zespół będący częścią prężnie rozwijającego się projektu obejmującego obsługę Klientów na całym świecie.
Aktualnie zapraszamy wszystkich Kandydatów do rekrutowania na stanowisko:
Specjalisty ds. obsługi Rynku Zagranicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Wyzwania dla Ciebie:
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- wysokie wynagrodzenie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- w pełni elastyczny grafik - możliwość pracy w wybranych godzinach oraz dniach tygodnia, w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy
- szybkie wdrożenie do obowiązków pozwalające na bezzwłoczne rozpoczęcie pracy
- możliwość rozwoju oraz awansu
- świetną atmosferę współpracy
- pakiet benefitów
Wymagania
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- swobodnie posługujesz się jednym z wymienionych języków:
angielski, bułgarski, czeski, chorwacki, duński, estoński, fiński, francuski, grecki, hiszpański, litewski, łotewski, niemiecki, niderlandzki, portugalski, rumuński, słowacki, słoweński, szwedzki, węgierski, włoski
- chcesz wykorzystać umiejętności językowe w praktyce
- lubisz współpracę z Klientami
- chcesz uczyć się i rozwijać, a także mieć realne możliwości awansu
Jeśli potrafisz wyobrazić siebie na tym stanowisku - nie zwlekaj!
Aplikuj już teraz!
Prezentacja firmy
O Grupie<br/><br/>O Grupie<br/>Grupa Contact House.pl Sp. z o.o. ...
O Grupie
O Grupie
Grupa Contact House.pl Sp. z o.o. to innowacyjne centrum kontaktu świadczące kompleksowe oraz specjalistyczne usługi z segmentu Call&Contact Center.
Wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych Klientów - aktywnie działamy w branży, szukając i dostarczając innowacyjnych rozwiązań, które w efektywny sposób budują, wspierają oraz zwiększają wartość ich organizacji.
Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko na wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania.
Nasze atuty:
- Orientacja na cele
- Doświadczenie
- Profesjonalizm
- Indywidualne podejście
- Elastyczność
- Partnerstwo
- Efektywność
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/10/2016
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 10
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing