Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Miejsce pracy: WarszawaSpring Professional Lifescience poszukuje odpowiednich kandydatów w DZIEDZINIE telefonicznej obsługi pacjenta w obszarze specjalistycznych usług medycznych na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Pacjenta
Lokalizacja: Warszawa
Idealny Kandydat:
- posiada minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze infolinii medycznej - skierowanej ku wsparciu pacjenta.
- doświadczenie w obsłudze pacjenta zwłaszcza telefonicznej będzie atutem.
- posiada wykształcenie w obszarze nauk o zdrowiu lub pokrewnym.
- orientuje się w zasadach działania usług finansowanych z ramienia NFZ.
- posiada wysokie kompetencje interpersonalne, dobrą dykcję, empatię i cierpliwość, umiejętność klarownego formułaowania wypowiedzi.
- posiada wysoką kulturę osobistą.
- zainteresowanie w rozwoju kariery w obszarze administracji medycznej w sektorze prywatnym.
Klient oferuje:
- stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie.
- umowę o pracę z systemem benefitów.
- mozliwość rozwoju i awansu w obszarze usług medycznych.
Jest to bardzo ciekawa oferta dla osoby, która chce rozpocząć karierę w administracji medycznej oraz obsłudze Pacjenta w rzetelnej i stabilnej firmie będącej bardzo zaangażowanym pracodawcą i doceniającej swoich pracowników.