Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Specjalista ds. Obsługi Małych i Średnich Przedsiębiorstw
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży leasingowej, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Małych i Średnich Przedsiębiorstw (SME).
Zakres obowiązków:
- Aktywna opieka nad klientami SME w sposób zapewniający: realizację planu indywidualnego a w określonych sytuacjach (na polecenie przełożonego) również zespołowego, wysoką satysfakcję i lojalność klientów – przy wsparciu, Kierownika Zespołu Obsługi Klienta SME bądź Dyrektora Handlowego SME,
- Realizowanie celów ilościowych i jakościowych określonych w KPI,
- Odpowiedzialność za pracę Koordynatorów ds. Obsługi Klienta SME należących do Zespołu SME, w tym przeszkolenie, motywowanie, dokonywanie ocen okresowych oraz bieżąca weryfikacja wykonywania obowiązków,
- Negocjowanie kontraktów z klientami SME z zachowaniem zasad obowiązujących w firmie LPPL oraz poszanowaniem zasad i dobrych praktyk handlowych,
- Profesjonalne przyjmowanie kontraktów zdobytych przez dział sprzedaży,
- Aktualizacja danych w systemach typu CRM zapewniająca określenie statusów, potencjałów, szans rozwoju poszczególnych klientów a także określenie przyczyn wygranych i przegranych przetargów / procesów,
Wymagania / oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- Silne nastawienie na realizację celów,
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników, samodzielność w działaniu,
- Dobra organizacja pracy (dokładność, terminowość, rzetelność, umiejętność priorytetyzacji obowiązków),
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne, otwartość, umiejętność pracy w zespole,
- Mile widziane roczne doświadczenie w pracy powiązanej z obsługą klienta w sektorze B2B, telesprzedaży i telemarketingu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie,
- Wrażliwość na potrzeby Klienta,
- Dobra znajomość narzędzi MS Office.
Oferujemy:
- Ciekawą, stabilną pracę w profesjonalnym, międzynarodowym środowisku,
- Doskonałą atmosferę pracy,
- Umowę o pracę,
- Prywatną opiekę medyczną,
- Pakiet ubezpieczenia grupowego,
- Program kafeteryjny.