#

Specjalista ds. obsługi logistycznej i handlowej klienta zagranicznego

Poldem Sp. z o.o.

Łódź, łódzkie

Opis stanowiska pracy

Od kandydatów oczekujemy:

  • Wykształcenia wyższego, min. licencjat (może być student/ka ostatnich lat studiów),
  • Bardzo dobrej organizacji pracy i umiejętności ustalania priorytetów,
  • Wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
  • Umiejętności pracy w grupie,
  • Znajomości środowiska Windows (Excel, Word, Outlook),
  • Mile widziane doświadczenie w pracy z systemem klasy ERP.
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub języka francuskiego

 

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa klientów zagranicznych
  • Koordynacja i przygotowywanie dokumentów w zakresie akredytywy i innych form rozliczeń
  • Wprowadzanie zamówień do systemu
  • Koordynowanie terminów realizacji zamówień z działem zaopatrzenia i produkcji
  • Przygotowanie i wystawianie dokumentów eksportowych (faktury VAT, faktury pro formy, specyfikacja załadunku, itp.)
  • Planowanie i organizowanie wysyłek drogowych i morskich, awizowanie dostaw
  • Przygotowywanie dokumentów do odprawy
  • Współpraca z urzędami celnymi, firmami transportowymi, bankami
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych

 

Gwarantujemy:

  • pracę pełną wyzwań w dobrze prosperującej firmie,
  • korzystny system wynagrodzenia (wynagrodzenie podstawowe + pakiet medyczny + premia roczna),
  • pracę w młodym zespole,
  • niezbędne narzędzia pracy.

Prezentacja firmy

Meble Tapicerowane

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
17/07/2017
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Logistyka, Praca IT - ERP, Praca Administracja biurowa, Praca Obsługa klienta, Praca Praca dla studenta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi