#

Specjalista ds. Obsługi Klientów

GLS Poland.

Płock , mazowieckie

GLS Poland.
General Logistics Systems zapewnia wysokiej jakości usługi przewozu paczek oraz specjalizuje się w logistyce oraz usługach ekspresowych, które świadczy w 37 państwach europejskich.

General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. poszukuje do swojej filii w Płocku Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klientów

Miejsce pracy: Płock

Opis stanowiska

  • obsługa Klientów oddziału (doradztwo w zakresie sprawnej organizacji przewozu przesyłek, raporty, statystyki, wyjaśnianie bieżących spraw),
  • weryfikacja jakości oraz ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych usług,
  • dbałość o poprawną komunikację między Klientami a GLS,
  • pozyskiwanie nowych Klientów z sektora B2B (telemarketing),
  • współpraca z Przedstawicielami Handlowymi,
  • przygotowanie oraz weryfikacja dokumentów handlowych,
  • zadania związane z administracją sprzedaży, prace biurowe.

Wymagania

  • umiejętność współpracy w zespole,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • obsługa sprzętu biurowego,
  • łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność,
  • mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
  • znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem).

Oferujemy

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa,
  • odpowiedzialną pracę w strukturach nowoczesnej firmy,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • profesjonalne przygotowanie do wykonywania powierzonych zadań,
  • możliwość rozwoju zawodowego.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi