Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
General Logistics Systems zapewnia wysokiej jakości usługi przewozu paczek oraz specjalizuje się w logistyce oraz usługach ekspresowych, które świadczy w 37 państwach europejskich.
General Logistics Systems Poland Sp. z o.o. poszukuje do swojej filii w Płocku Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klientów
Miejsce pracy: Płock
Opis stanowiska
obsługa Klientów oddziału (doradztwo w zakresie sprawnej organizacji przewozu przesyłek, raporty, statystyki, wyjaśnianie bieżących spraw),
weryfikacja jakości oraz ciągłe podnoszenie poziomu świadczonych usług,
dbałość o poprawną komunikację między Klientami a GLS,
pozyskiwanie nowych Klientów z sektora B2B (telemarketing),
współpraca z Przedstawicielami Handlowymi,
przygotowanie oraz weryfikacja dokumentów handlowych,
zadania związane z administracją sprzedaży, prace biurowe.
Wymagania
umiejętność współpracy w zespole,
dobra znajomość pakietu MS Office,
obsługa sprzętu biurowego,
łatwość nawiązywania kontaktów i komunikatywność,
mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
znajomość języka angielskiego (będzie dodatkowym atutem).
Oferujemy
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas zastępstwa,
odpowiedzialną pracę w strukturach nowoczesnej firmy,
bogaty pakiet socjalny,
profesjonalne przygotowanie do wykonywania powierzonych zadań,
możliwość rozwoju zawodowego.
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?