Specjalista ds. Obsługi Klientów Exportowych
Od: MARTIN BRAUN Sp. z o.o.Miejsce pracy: Aleksandrów Kujawski
Rodzaj pracy: Pełny etat
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Ilość wakatów: 1
Minimalne doświadczenie: 2 lata
Wykształcenie: Średnie zawodowe
Branża: Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż - Account Management, Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi, Praca Logistyka
Martin Braun Polska wchodzi w skład koncernu Martin Braun Gruppe. Martin Braun jest wiodącym europejskim producentem dodatków i surowców dla przemysłu i rzemiosła piekarniczego i cukierniczego. Na polskim rynku firma prowadzi sprzedaż dodatków piekarniczych i cukierniczych, komponentów do produkcji lodów oraz szerokiej gamy nadzień owocowych i gotowych kremów cukierniczych.
W związku dynamicznym rozwojem sprzedaży poszukujemy kandydatek/kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klientów Exportowych
Miejsce pracy: Aleksandrów Kujawski
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:
- bieżąca współpraca z klientami exportowymi w zakresie przyjmowania zamówień, ich realizacji i obsługi posprzedażnej
- Tworzenie precyzyjnych planów realizacji zamówień
- Przygotowanie produktów do wysyłki eksportowej
- Nadzór nad prawidłową dokumentacją exportową
- Bieżąca korespondencja z klientami
Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia minimum średniego,
- znajomości języka angielskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie. Znajomość języka niemieckiego lub/rosyjskiego będzie dodatkowym atutem.
- doświadczenia w zakresie obsługi sprzedaży eksportowej – min. 2 lata,
- znajomości zagadnień z zakresu prawa celnego,
- samodzielności i dobrej organizacji pracy,
- znajomości obsługi pakietu MS Office,
Oferujemy:
- pracę w prężnym i zmotywowanym zespole, który będąc częścią międzynarodowej firmy posiada pełną elastyczność działania na rynku,
- stabilną pracę i ciekawe zadania dające możliwość rozwoju zawodowego,
- atrakcyjny pakiet wynagrodzenia uzależniony od indywidualnych wyników
ZAPRASZAMY DO ZWYCIĘSKIEGO TEAMU!