#

Specjalista ds. obsługi klienta

Nowe Miasto Sp. z o.o.

Żory, śląskie

Opis stanowiska pracy

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należało będzie:
1. Obsługa klienta indywidualnego oraz grupowego,
2. Przygotowanie umów dla Działu Sprzedaży według uzgodnień z klientem,
3. Zawieranie umów z klientem przychodzącym bezpośrednio do Biura,
4. Realizacja w/w umów,
5. Koordynacja pracy Działów: Artystycznego, Bazy Hotelowej i Gastronomicznego w zakresie obsługi klienta grupowego,
6. Rozliczanie umów,
7. Tworzenie baz klientów,
8. Utrzymywanie kontaktów z byłymi klientami w zakresie nowych pakietów usług i promocji,
9. Przygotowywanie ofert,
10. Przyjmowanie zgłoszeń na zajęcia grupowe oraz imprezy,
11. Informowanie o aktualnej ofercie obiektu.

Wymagania

1. Znajomość technik sprzedaży i wysoko rozwinięte umiejętności w zakresie obsługi klienta (mile widziane doświadczenie w tym zakresie)
2. Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
3. Wysoka kultura osobista
4. Umiejętność koordynowania prac zespołu
5. Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
6. Entuzjazm i zaangażowanie
7. Komunikatywna znajomość języka angielskiego, mile widziana również znajomość innych języków (szczególnie niemieckiego, słowackiego i czeskiego)

Prezentacja firmy

Miasteczko Westernowe Twinpigs powstało w Żorach, niedaleko centr... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
16/03/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
4
Min. doświadczenie:
Od 3 do 5 lat
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi