Praca na stanowisku Specjalisty ds Obsługi Klienta. Do głównych obowiązków należy: kompleksowa obsługa klienta, doradztwo w zakresie obsługi zamówień, doradztwo w zakresie doboru produktów a także usług towarzyszących zakupom oraz utrzymywanie dobrych relacji z klientami, współpraca z pozostałymi działami firmy.
Co oferujemy
- biegła obsługa komputera, pakietu MS Office oraz umiejętność posługiwania się siecią Internet, zaznajomienie z panelem do obsługi zamówień
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, komunikatywność
- otwartość, sumienność, dokładność, uczciwość
- doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży e-commerce lub sprzedaży, tj. obsługa telefoniczna na odległość - min. 1 rok
- osoba zorientowana na realizacje konkretnych celów, energiczna
- umiejętność argumentowania i przekonywania klienta
- prawo jazdy kat. B (czynne)
Mile widziane
Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego.
Studenci kierunków marketing, informatyka.
Preferowane kobiety.
Osoby z doświadczeniem w branży bielizna, informatyka, marketing
Proces rekrutacji polega na odbyciu rozmowy kwalifikacyjnej oraz odpłatnym tygodniu testowym na stanowisku Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta.
Firma z 13 letnim doświadczeniem w sprzedaży on-line na rynku polskim. D... Rozwiń
Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?
Utwórz powiadomienie e-mailZapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.