Opis stanowiska pracy
Jesteśmy agencją interaktywną działającą od 8 lat na rynku, w naszym portfolio mamy ponad 400 klientów. Twarzą naszej firmy jest Przemysław Saleta.
- Opieka nad klientami (budowanie długoterminowych relacji), obsługa telefoniczna, mailowa
- Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów pomiędzy działami sporządzanie pism (cesje, porozumienia, aneksy, rozwiązania umów)
- Nadzorowanie korespondencji firmowej (poczta elektroniczna oraz poczta tradycyjna)
- Wsparcie w procesach administracyjnych
Wymagania
- Preferowane wykształcenie wyższe
- Umiejętność pracy z klientem, zdolność szybkiego reagowania na potrzeby klienta
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów w relacjach z Klientami
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Dobra organizacja pracy, efektywne zarządzanie czasem
Mile widziane:
- Znajomość branży internetowej (SEO/Social Media)
- Znajomość zagadnień marketingu w wyszukiwarkach
Prezentacja firmy
Jesteśmy wrocławską agencją interaktywną, od 8 lat zajmujemy się tworzen...
Jesteśmy wrocławską agencją interaktywną, od 8 lat zajmujemy się tworzeniem, wdrażaniem i promocją stron internetowych. Nasz zespół to grono specjalistów, którego kompetencje i wiedza stanowią gwarancję usług na najwyższym poziomie.
Komunikację w firmie opieramy na otwartych i przyjaznych relacjach, dzięki czemu stanowimy zgraną drużynę, z satysfakcją pracującą na sukces nasz i Klienta.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/04/2015
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Wyższe licencjackie
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta