#

Specjalista ds. obsługi Klienta

Virtual Development

Wrocław, dolnośląskie

Opis stanowiska pracy

Jesteśmy agencją interaktywną działającą od 8 lat na rynku, w naszym portfolio mamy ponad 400 klientów. Twarzą naszej firmy jest Przemysław Saleta.

  • Opieka nad klientami (budowanie długoterminowych relacji), obsługa telefoniczna, mailowa
  • Dbanie o prawidłowy przepływ informacji i dokumentów pomiędzy działami sporządzanie pism (cesje, porozumienia, aneksy, rozwiązania umów)
  • Nadzorowanie korespondencji firmowej (poczta elektroniczna oraz poczta tradycyjna)
  • Wsparcie w procesach administracyjnych

Wymagania

  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy z klientem, zdolność szybkiego reagowania na potrzeby klienta
  • Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów w relacjach z Klientami
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Dobra organizacja pracy, efektywne zarządzanie czasem

Mile widziane:

  • Znajomość branży internetowej (SEO/Social Media)
  • Znajomość zagadnień marketingu w wyszukiwarkach

Prezentacja firmy

Jesteśmy wrocławską agencją interaktywną, od 8 lat zajmujemy się tworzen... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
18/04/2015
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Na czas nieokreślony
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Wyższe licencjackie
Branża / kategoria:
Praca Obsługa klienta

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi