Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Bankowość)
Lokalizacja: WarszawaDla Naszego Klienta, eksperta specjalizującego się w rozwiązaniach bancassurance, będącego częścią jednej z najsilniejszych grup finansowych na świecie, poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klienta korzystającego z usług firmy. Do codziennych obowiązków będzie należało odbieranie połączeń przychodzących, prowadzenie korespondencji elektronicznej oraz listownej, wsparcie Klientów i rozwiązywanie ich problemów, udzielanie informacji o oferowanych produktach, rozpatrywanie reklamacji, praca w wewnętrznym systemie oraz współpraca z innymi działami firmy.
Nasz Klient zapewnia:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia.
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych.
- Wynagrodzenie: 23 zł brutto/h.
- Dogodną lokalizację w centrum Warszawy (Śródmieście).
- Wsparcie doświadczonego zespołu i pozytywną atmosferę pracy.
- Stabilne zatrudnienie w firmie u ugruntowanej pozycji na rynku.
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Wykształcenie wyższe / studenci ostatnich lat studiów (mile widziani studenci ekonomii, finansów lub kierunków pokrewnych).
- Pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta w instytucji finansowej.
- Zaangażowanie, umiejętność szybkiego uczenia się.
- Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej.
- Dobra znajomosć obsługi komputera (Excel, Word).