Subskrypcja powiadomień powiodła się. Będziesz jednym z pierwszych, którzy dowiedzą się o podobnych zleceniach. Zawsze możesz zmienić wyrażone uprawnienia w ustawieniach przeglądarki.
Frisco.pl wchodzące w skład grupy Eurocash jest jednym z wiodących graczy na warszawskim rynku supermarketów prowadzących sprzedaż wyłącznie przez Internet. Dzięki pozycji lidera może zaproponować dynamiczny i atrakcyjny rozwój Twojej kariery zawodowej. Wybór Frisco to okazja do zmierzenia się z innowacyjnymi i nieszablonowymi projektami.
Podejmij wyzwanie i przyłącz się do budowania ulubionego sklepu internetowego nowoczesnych i aktywnych warszawiaków.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Kluczowe zadania:
Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów – brak elementów sprzedaży
Badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług
Rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji
Budowanie pozytywnych relacji z Klientami firmy
Idealny kandydat powinien:
Posiadać wykształcenie min. średnie
Sprawnie obsługiwać komputer w ramach pakietu MS Office
Umiejętnie pracować pod presją czasu
Bardzo dobrze organizować czas pracy własnej
Terminowo oraz starannie wykonywać obowiązki
Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
Na tym stanowisku zapewniamy:
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca dwuzmianowa)
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie