#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Frisco

Warszawa, mazowieckie

Frisco
CZEKAMY WŁAŚNIE NA CIEBIE
Frisco.pl wchodzące w skład grupy Eurocash jest jednym z wiodących graczy na warszawskim rynku supermarketów prowadzących sprzedaż wyłącznie przez Internet. Dzięki pozycji lidera może zaproponować dynamiczny i atrakcyjny rozwój Twojej kariery zawodowej. Wybór Frisco to okazja do zmierzenia się z innowacyjnymi i nieszablonowymi projektami.

Podejmij wyzwanie i przyłącz się do budowania ulubionego sklepu internetowego nowoczesnych i aktywnych warszawiaków.

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe zadania:

  • Telefoniczna oraz e-mailowa obsługa Klientów – brak elementów sprzedaży
  • Badanie potrzeb Klientów w zakresie jakości świadczonych usług
  • Rozpoznawanie zgłaszanych przez Klientów problemów i zapytań oraz zlecanie dalszych dyspozycji
  • Budowanie pozytywnych relacji z Klientami firmy

 

Idealny kandydat powinien:

  • Posiadać wykształcenie min. średnie
  • Sprawnie obsługiwać komputer w ramach pakietu MS Office
  • Umiejętnie pracować pod presją czasu
  • Bardzo dobrze organizować czas pracy własnej
  • Terminowo oraz starannie wykonywać obowiązki
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

 

Na tym stanowisku zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca dwuzmianowa)
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Pracę w młodym, doświadczonym zespole

 

Sprawdź nas! Przekonaj się, że warto.

www.frisco.pl
Prosimy o aplikowanie poprzez przycisk znajdujący się po prawej stronie ogłoszenia.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi