#

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grupa TWINO

Warszawa, mazowieckie

Grupa TWINO
Grupa TWINO zajmuje się udzielaniem pożyczek konsumenckich, jest właścicielem takich produktów jak Net Credit, In Credit.

Nasza firma powstała w 2009 roku na Łotwie. Na rynek polski weszliśmy w 2011 roku, dzisiaj zatrudniamy ok 500 osób na 9 rynkach (Łotwie, Czechach, Gruzji, Rosji, Polsce, Danii, Meksyku, Hiszpanii, Kazachstanie).

W TWINO wierzymy, że technologia może zmienić postrzeganie nawet najbardziej konwencjonalnych produktów finansowych poprzez uczynienie ich prostszymi i bardziej dostępnymi. Obecnie zatrudniamy w Polsce ok. 70 pracowników i konsekwentnie dążymy do tego, by wzmacniać nasz zespół poprzez podejmowanie współpracy ze specjalistami w danej dziedzinie.

Idealnym kandydatem bądź kandydatką do pracy w TWINO, jest profesjonalista, który szuka możliwości dołączenia do firmy na etapie jej dynamicznego rozwoju, tak by mieć udział w jej transformacji z fazy start-up'u do dużej skali biznesu. To osoba, która poszukuje możliwości rozwoju osobistego, wyzwań zawodowych i jest gotowa by dołączyć do kreatywnego zespołu pracującego w szybko zmieniającym się środowisku.

W związku z rozwojem naszej firmy i stale rosnącym portfolio Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: CCIn/0217

 

Zakres zadań:

  • Obsługa Klienta serwisu TWINO drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
  • Udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych przez TWINO produktach
  • Wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
  • Procesowanie i przetwarzanie internetowych wniosków o udzielenie pożyczki ratalnej
  • Zapewnienie obsługi Klienta na najwyższym poziomie w zgodzie z obowiązującymi standardami Obsługi Klienta oraz procedurami wewnętrznymi
  • Dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
  • Dbałość o budowanie reputacji firmy

Czego oczkujemy:

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta zdobyte w sektorze bankowym lub pożyczek konsumenckich
  • Dobra znajomość programów MS Office (Word, Excel)
  • Nastawienie na realizację wyznaczonych celów (indywidualnych oraz grupowych)
  • Wysokie poczucie odpowiedzialności, dokładności oraz zaangażowania
  • Wysoki poziom samodyscypliny
  • Umiejętność budowania relacji interpersonalnych
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Podstawowa znajomość jęz. Angielskiego
  • Wysoki poziom empatii

Oferujemy:

  • Umowę o pracę na pełny etat (8h dziennie) - praca zmianowa w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta-
  • Pakiet szkoleń wstępnych i rozwojowych;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne warunki zatrudnienia;
  • Miesięczne premie wypłacane w oparciu o zrealizowane cele indywidualne i grupowe (udział w programie premiowym po odbyciu przez Pracownika okresu próbnego)
  • Pracę w młodym, dynamicznym i kreatywnym zespole;
  • Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie;
  • Wewnętrzne możliwości rozwoju i awansu;
  • Opiekę medyczną oraz udział w programie Multisport - po zawarciu umowy na czas nieokreślony
  • Dogodną lokalizację siedziby firmy (bliska Wola)

 

Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta, prześlij nam swoje aktualne CV używając przycisku "aplikuj".
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi