Devire
Devire to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium i Frankfurcie. Jesteśmy częścią Devonshire Investment Group.
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nasz Klient, międzynarodowa firma z branży medycznej, poszukuje osoby na stanowisko:
Oferujemy
- po miesięcznym okresie próbnym umowę o pracę na czas nieokreślony
- stabilne warunki zatrudnienia w dobrze zorganizowanej firmie z branży medycznej
- praca w godzinach biurowych 8-16 lub 9-17
- atrakcyjne wynagrodzenie
- atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (dopłata do letniego wypoczynku, roczny bonus, opieka medyczna oraz ubezpieczenie z możliwością dołączenia członków rodziny, fundusz inwestycyjno - emerytalny, pakiet sportowy)
Obowiązki
- obsługa zamówień oraz zapytań zgłaszanych przez Klientów
- przyjmowanie zamówień od Klientów oraz obsługa systemu ERP
- wystawianie faktur
- obsługa reklamacji Klientów
- zarządzanie wysyłkami
- współpraca z magazynami w Czechach, Niemczech, Francji oraz USA
- ścisła współpraca z Działem Sprzedaży (z Przedstawicielami Handlowymi i Product Managerami)
- składanie zamówień u dostawców lokalnych
Wymagania
- znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym
- min. 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (obsługa klienta biznesowego, logistyka, zamówienia)
- znajomość branży medycznej będzie dodatkowym atutem
- doświadczenie w pracy z systemem ERP
- dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne
- umiejętność pracy pod presją czasu
- dostępność w niedługim okresie czasu (maksimum 1 miesiąc wypowiedzenia)